-
FAQ
-
Voor andere vragen neem je contact met ons op via de knop 'contact' onderaan deze pagina. We beantwoorden je vraag met veel plezier zo snel mogelijk.
FAQ Verzenden en retour
Hoe land duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Na het plaatsen van de betaling gaan wij zo snel mogelijk van start met de verzending. Pakketjes worden binnen de 2 dagen na betaling verzonden.
Digitale bestanden worden meteen na betaling naar je mailadres doorgemaild. Bekijk zeker je spam folder ook.
Wat zijn de kosten voor verzending?
BE €4,95 / NL €4,95
Gratis verzending boven € 50
Ik heb geen traceercode of mail ontvangen, hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een mail met het overzicht van je bestelling. Check je spamfolder indien je geen mail hebt ontvangen. Kan je daar ook geen e-mail terugvinden dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt bij het schrijven van je e-mail adres of is je bestelling niet goed doorgekomen. Neem dan contact met ons op Het mailtje met een track and trace code mag je binnen de 2 dagen verwachten.
Kan ik de producten retourneren of ruilen?
Ja, indien je de aangekochte producten wil retourneren kan dit door ons hiervan op de hoogte te stellen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering.
Je stuurt de producten op eigen risico en kosten terug naar Full of Yoga, Ouwegemsesteenweg 54, 9750 Ouwegem.
Wij behouden het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan de verkoper of de leverancier van het artikel.
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op elke in aanmerking komende retourzending of ruil:
Alle items moeten ongebruikt zijn in de originele verpakking met alle originele hangtags op het product.
Retourzending en administratiekosten zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de afzender, tenzij je per ongeluk het verkeerde item hebt ontvangen, in welk geval we de verzendkosten dekken om het naar ons terug te sturen.
Voor ruilingen kunt u uw nieuwe item op onze website kopen en we zullen de kosten van uw originele item kort na ontvangst terugbetalen.
Krijg ik mijn geld terug wanneer ik een product retourneer?
Ja, zodra de retourzending is voltooid, betalen we de exacte productwaarde terug met dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt om ervoor te betalen.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, evenals om u te informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Mocht u met een ander product willen ruilen dan helpen wij u daar graag bij.
Houd er rekening mee dat verzendkosten niet worden gerestitueerd.